Albixon je česká společnost s dlouholetou tradicí. Zabývá se výrobou bazénů, zastřešení, pergol, teras a souvisejícího příslušenství a technologií. Výrobky dováží do 70 zemí světa. S klientem spolupracujeme od roku 2018 a od té doby jsme převzali většinu jeho online marketingových aktivit v rámci webu Albixon.cz.
Během roku jsou pro klienta důležitá období na podzim a na začátku jara, kdy zákazníci objednávají bazény na letní sezonu. Proto jsme pro klienta připravili awareness RTB kampaň od začátku září do konce října 2023. Kampaň jsme mimo jiné podpořili i výkonnostními kampaněmi v PPC systémech.
Jaká byla výzva?
V segmentu prodeje zahradních bazénů se na dlouhodobě drží na špici konkurenti Marimex, Mountfield a Bazenonline.cz. A protože bylo cílem RTB kampaní zvýšit povědomí o značce Albixon, vypracovali jsme si před začátkem kampaní Share of Search Albixonu a ostatních konkurentů. Ten vypadal před startem kampaně následovně:
Jak jsme výzvu řešili?
Vzhledem ke komplexnosti segmentu a konkurenci, která pravidelně investuje do nákupu médií v onlinu i offlinu, jsme věděli, že zásadní bude využití maximálního množství formátů. K exekuci kampaně jsme vybrali platformu DV360 a kreativu vytvořenou klientem ve formátu branding, statické bannery, html5 motion grafiku, interscroller a 10s a 20s přeskočitelné YouTube instream videa.
Abychom zajistili hladký průběh kampaně, využili jsme konkrétní domény z mediálních domů Mafra, CNC a Seznamu a relevantní affinity publika společně s publiky třetích stran vytvořených na míru kampani.
Jaký byl výsledek?
Po konci kampaně jsme v nově vypracovaném Share of Search zjistili navýšení podílu hledanosti o 73 % relativního nárůstu a v absolutním nárůstu o 12,1% bodů.
Uspět lze i v segmentu se silnou konkurencí
Spolupráce s Albixonem přinesla významné výsledky v oblasti zvyšování povědomí o značce prostřednictvím RTB kampaně. Přestože je v segmentu prodeje zahradních bazénů silná konkurence, podařilo se nám úspěšně zvýšit Share of Search Albixonu. Po skončení kampaně jsme zaznamenali významný nárůst hledanosti: o 73 % relativně a o 12,1% bodů absolutně. Tento úspěch ukazuje, jak efektivně může být RTB využito k budování povědomí a zvyšování viditelnosti značky na trhu.
O úspěšnosti spolupráce svědčí spokojenost klienta, Daniela Bareše, marketingového manažera Albixon a.s.:
„Spolupráci s firmou Skyline Media si velice vážíme. Mohu říct, že lidé ve firmě jsou velmi profesionální a proaktivní. Spolupráce má výsledky a můžeme v dynamickém světě on-linu společně růst.”
Opmerkingen